Torsdag

Blev ännu en skön kväll, och dag :)


Hämtade Erik (lillebror) på fritids så cykla vi och fika med tjejerna. Haha, det va kul när han fick tag i handdockorna och terra dom med de :P Sen efter fiket var vi inne en sväng på Netto. Då ville Erik hemskt gärna ha badankor så han slapp bada själv i badkaret hedanefter :P Han är så sööt min lillebror. Vi stanna även till i statsparken på vägen hem och gunga lite.


Kvällen i övrigt spenderades hos Elli med Paradise Hotell och Robinson. Jag åt chips ! Himmelskt gott var det, detta är första dagen sedan i lördags jag kunnat äta utan att det gjort djävulskt ont, tandköttsinflammation och jag är numera väldigt ovänner.

Sen kom Dennis, Ida, Banne, Krister. De hade med sig sitt lilla underverk Lukas.

Vi spelade kort, tjöta skit och hade allmänt trevligt. Supernajs :D


Nu kallar sängen, de där med att vända dygnet går faktiskt bra! Bara ge sig fan på´t :)




Banne, Krister och Lille Lukas :)



Mor & Son !



Trött liten kille..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0