Närmar sig

Gokväll gokväll :)


Fick brev från skolan idag, 1 vecka kvar, fick en lista på mina "klasskamrater" så även en beskrivning på hur de första dagarna kommer se ut. Första dagen ska vi ha individuella samtal och fotografering bla, hela tisdag eftermiddagen kommer spenderas på olika gårdar som vi ska åka omkring och besöka. De ringde också och sa att de fixat en praktikplats åt mig, i segersta. Hon på skolan hade hört fel, men allting löser sig. Även också detta! Klassen består ENDAST av tjejer! Får la änna hoppas att det är brudar/kvinnor med hjärncellerna på rätt ställe. Nervositeten ökar :S


Åkt på tandköttsinflammation, detta suger, detta är ett lidande! Kul att behöva gråta som en bebis varje gång man borstar tänderna. Men det är inte det värsta, jag älskar mat! Men inte fan går det att äta med den här smärtan :'( Snyft! Som tur är så ska jag till Tandläkaren på Onsdag, tiden dit kommer kännas lång :(


Gjorde iallafall dagens goda gärning förut när jag kom till Sandra. Hade köpt med mig 2 risifrutti för att få något i magen. Hehe, när Moa såg mig, eller vad jag hade med mig snarare så lös hon upp som en sol.

Sandra - Hon är ett stort risifruttifan! Moa åt lite mera mat sen fick hon en tallrik med risifrutti på. Namnam sa hon gång på gång, hihi :) Hon är så söt de lille busfröet :D






Lite bilder från maskeradfesten i Lördags! Dennis var utklädd till.. ah, ni ser ju själva :P



Jag var Pirat :D



Rummmmphor ^^



Elli var aerobikinstruktör, kniiiiiiiiiiip !



Jag och Häxan Ida



Partypeople


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0