1 v & 4 dagar kvar







Tiden går så fort, vet inte vart den tar vägen. Den bokstavligt rusar iväg :)

Kollar på 2 riktiga busungar som springer omkring här.

Syftar givetvis på de 2 kattungarna Grålla födde för 4 ½ vecka sen.

De har fått lämna den låda de legat i under dessa veckor. Elle ah, valet var deras egna.

För inte låg de kvar där i när de väl kom på hur de skulle klättra ur.


Det är en kattunge av var kön, honan har börjat äta mosad blötmat.

Hehe, det ser förjäkla kul ut när hon ska äta - hon lägger sig med hela kroppen över tallriken och äter som hon gör när hon diar. Det där med gången och balansen har de inte riktigt fått ordning på än heller. Men det kommer. Så än så länge får man sig ett gott skratt när de klumpigt och obalanserat skuttar fram över golven. Det gäller att hålla koll på de små liven vart de är någonstans. Hehe !


Tänker fortfarande på gårdagens händelse, då vår älskade Zigge blev påkörd.

Men jag tror inte riktigt det sjunkit in ordentligt än, för igår kväll när jag skulle ropa in Grålla och Amigo höll jag på att ropa på honom också. Vår bebis - du är saknad !

Med all rätt lilla gubben, du var ju som ingen annan kisse <3




Idag är ingen vanlig dag, idag är det min älskade lillasysters födelsedag <3
Stort Grattis på 19 års dagen
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0