2 v & 5 dagar

Att jag måse vart trött elle :P ? Shit.. Vakna vid 2 idag :S


Känns ganska motigt dock med tanke på att jag vart så duktig de sista och vaknat på förmiddagen iallafall.. Men icke ! Men det är bara att ta nya tag och kämpa stenhårt.

Jag ska ha vänt på dygnet innan skolan börjar, har ju 2 veckor & 5 dagar på mig :)


Medvinden, vart tog du vägen ? Idag är du inte med mig iallafall. Och känns inte som du kommer finnas där imorgon heller. Ska åka hem till Tidaholm, jaga lådor, springa på möten, fylla i papper hit och dit. Suck, jag visste att det var mycke jobb med att flytta..

Men detta är mer än jag trott. Allt är en gröt i skallen känns de som.


Vet inte vart jag ska börja eller sluta, men bara att ha viljan med sig och tron på sig själv så kommer det gå fint. Som jag brukar säga - allt löser sig - jag kommer klara detta!


Har ju trots allt vart med om värre saker än detta (Y)
















Ni är min medvind ! Älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0