Awsome

Sitter hos mamma och äter lite yoghurt :) Typ de enda jag får i mig nu, feber har jag igen också. Typiskt ! En feberfri dag och skiten är tillbaka.


Kollade Idol förut, åhhhhhh det är såå bra !! Mina favoriter är Olle, Daniel och Sassa.

Olle står högst i topp, sen kommer Sassa och efter, ja men de fattar nu ju själva.

Daniel var mycket mycket bättre idag än han någonsin innan har varit. Han riktigt lyste.

Och hans styling gjorde att man nästan bara ville äta upp honom, grrrr ;)


När Olle sjunger sjunker jag in i en annan värld, han tar en med storm och han är sjukt duktig på att nå ut med det han gör och förmedla känslor. All kärlek till honom <3

Lyssnat på den låten han framförde ikväll fast på Youtube, aldrig lyssnat klart på hela vilket jag inte fattar varför :O Den var ju sjukt bra ! Hoppas på honom och han har verkligen ett fans i mig, så länge han fortsätter som han gör.


Nu ska jag bege mig, hoppas ni får en riktig toppen kväll folket. Till er som inte dricker eller inte får dricka ( som jag ) så önskar jag er en riktigt skön och lugn kväll.

Men till er som är ute/ska ut och röjja, så röjj maximalt. Gör det till en kväll att minnas, inge kul annars. Och ta en hutt för mig, men framför allt. Have maximum fun <3

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0