Better

Känner mig en liten pyttesmula bättre idag, tänk vad den lilla smulan kan göra skillnad.


Började morgonen med feber (Y) Sen var jag ute och väckte pappa.

Vi skulle nämligen åk till hans chef och fånga in fåren han har haft i sommar för att köra dom till Karlsborg till sin ägare. Det gick som en dans, inga fårskallar som rymde och ingen skada sig. Hehe de vart så söta gubbarna när pappa berätta för dom att jag var sjuk, jag fick då bestämt inte vara med och hjälpa till. De kunde gå med på att jag var med och höll i grindarna ^^ Haha!

Var otroligt skönt att få komma ut och få frisk luft, dock med ett ton kläder på mig kändes det som. Så träffa lite annat folk, istället för att sitta hemma hos pappa och kolla å prata med väggarna. De kan jag utan och in nu, miljöombyte helt enkelt. Var jätte kul att se hur fåren riktigt studsa ur transporterna och sprang till sina nya kompisar, och vallhunden var underbar ! Kunde lätt tatt med han hem om jag bara fått de :) Man hörde lång väg, en hel timme efter hur fåren bräkte. Hehe.


Nu ska det kollas buss för att åka till Tidaholm ett par dagar (Y) Vi hörs, Puss&Kram !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0