.....

TOMHET, FRÅGOR, INGA SVAR, FUNDERINGAR, MER FRÅGOR, MEN ÄNNU INGA SVAR !


Allt är ett saligt kaos i min skalle - ska jag göra de ? Vad händer då ? Om jag inte gör det, vad kommer hända sen ? Hur mår den och den och vad kan jag göra för att få personen att må bättre ? Varför gör den och den så ?! Tusen frågor, men inga svar ! I goes Crazy :S


Detta var ju tiden då jag skulle bli ett ego, ordet ego kan misstolkas men jag ska sluta lägga folks liv i mina händer. För jag måste sluta bry mig så mycket om alla andra hela tiden och börja bry mig om hur jag själv mår och vad jag behöver ! Jag behöver för första gången i mitt liv komma först.. Nu jävlar tänker jag sparka mig själv i arslet å sätta fart.


Inte långt kvar till skolan, då måste jag ha vänt på dygnet och ha satt mig och skolan som prio ett. Annars vet jag vad som kommer hända, och det ska inte få hända. Det kommer inte hända ! Jag kommer klara skolan med den inställning jag ständigt tänker på och jag kommer klara det galant :D En kan ju bara vara bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0