Feeling sorry for me, I do

Då vart man vaken igen efter att ha sovit från och till sen 22. Jag är sjuk så in i.. Det var en mycket viktig sak jag skulle ta itu med idag, vill inte att det ska finnas några klyftor i vår relation !

Men den här jävla febern tar verkligen all min ork. Vakna 12 i eftermiddags med 40 graders feber. Tog en värktablett, när den fått verka en stund åkte jag och pappa till Tidaholm.

Men det var knappt så jag palla den 20 minuters långa bilresan :( Vi var i Tidaholm 1 timme ungefär, i bilen på vägen tillbaka till Skövde svettades jag som niagrafallet typ :P


Resten av dagen har bestått av äta piller - sova - vakna - svettas - sova - vakna - frysa.

Så runt runt. Det är inte det att jag har ont i halsen elle nåt sånt, men det är ryggen.


Helvete vad ont den gör, kan det vara njurarna tro? Ska iaf till VC imorgon bestämde far min, har inte vart glad på hela dagen, men när pappa kom hem - då jag legat å huttrat i 2,5 timme för jag frusit alldeles för mycket för att gå 3 meter och hämta vatten - då blev jag glad. Så från klockan 01 har pappa servat mig. Kolla tempen, 40.3. Så nu har jag tagit en tablett, och svettas återigen som niagrafallet. Blir att blöta en handduk och stänga ögonen så jag slipper somna av att jag ligger å skakar. Om jag tycker synd om mig själv ?


Finner bara detta otroligt irriterande och skiten suger energi ur mig. Så man kan väl kalla det att tycka synd

Det enda positiva med den här skiten är att jag endast rökt 2 cigg idag :) Duktiga jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0