Fredag kväll..

Fredag kväll, förtäring av ostbollar och antibiotika, yeeeey !


Sitter och kollar idol.. Daniel är VERKLIGEN en av mina favoriter, men låten han valt ikväll vart helt fel :S Rösten sprack och det blev för ljust i de utdragna tonerna.. Han är fortfarande verkligen en av mina favoriter, alla är mänskliga och gör fel. Det är ju så man lär sig. På tur är Alice, ingen vidare favorit. Men låten hon valt är sjukt bra och det klingar fint i mina öron ! Pluspoäng för de :D Olle vart toppen, eller ska jag säga fantastisk, som vanligt ! Älskar verkligen hur han gör sin grej :D Waise vart toppen. Nu är det Jay, mycketmycket bra han också ! Kommit till insikt med en sak, Älskar Idol !!! Geir går inte av för hackor han heller :D Det är ett jäkla drag i den där " gamlingen". Yaaaaay va bra!!

Konkurransen är ju stenhård ikväll, men jag tycker hon den blonda finskan väger minst, hon kan gärna få åka hem.. Tycker tyvärr att de andra är så mycke bättre än henne ! Så jag hoppas hon åker..


Resterande del av kvällen har bestått av god mat hos mamma. Så vart jag och besökte en kompis, aldrig träffat hennes senaste tillskott Nellie. Hon sov när jag kom men vaknade lite senare. Då fick jag snosa lite och mata henne, supermys ! Sicket litet charmtroll, vilket leende, en exemplarisk bebis :) Så där Knubbig och lukta precis så där gott som små bebisar ska göra.. Imorgon ska jag passa mina underbara bustroll mellan 10 å 15. Fan vad jag längtar ! Älskar att spendera tid med dom, de får mig på så jäkla gott humör..

Så det blir eventuellt så att jag och bustrollen går till Sandra och hälsar på, så får barnen leka samtidigt som jag och Sandra umgås. Var allt för längesen. Vart supernajs att träffa henne ikväll ! Nu är Elli här med mig hos mamma, vi följer Idol helhjärtat..

Blev en riktigt trevlig fredagskväll ändå :) Efter många om och men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0