Orsaken till ofattbar glädje

"Finns så mkt jag vill säga dig, vill du dela det jag vill med mig ?
 Jag vill visa den del av mitt hjärta jag har sparat till dig.
 Jag tror kanske du redan förstår vad du betyder för mig.
 Min kärlek finns om du vill ha den, kom.
 De som hände igår, ja det var då nu kan du och jag fånga vår dag."

 

Fattar inte vad det är som händer i min skalle, helt galet. Så sjukt många tankar på en och samma gång ! Alla vill bli omhändertagna på samma gång också, men det är fan inte lätt att separera ett gryn ur en gröt.. Får nog ta det lite som det kommer och försöka skuva så mycket som bara går åt sidan för natten iallafall. Hoppas jag somnar nån gång :)


Alarmet är ställt på 09.00. Då har jag en timme för mig själv innan bustrollen kommer !


Vill ju ge dom alla uppmärksamhet, är ju inte var dag man träffar dom så får verkligen passa på. Något som känns ännu mer underbart när det kommer till mina brorsbarn är att Mathias och Frida verkligen ger mig förtroendet att ta hand om deras två änglar helt på egen hand.

Man lämnar ju inte bort sina barn till vem som helst, jag är så glad att just jag är denna ingen som helst :) Älskar att umgås med mina brorsbarn.. Och för stunden som jag är med dom så förgyller de verkligen mig tillvaro. Obeskrivligt hur mycke 2 bustroll kan betyda <3


Faster Älskar er ! Nu ska jag sova så det går fort tills jag träffar dom :)




U N D E R B A R I N G A R !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0