Söndag

Några dagar på hemmaplan.. Faktiskt riktigt sköna dagar !


Kommit till insikt med hur mycke jag kommer sakna min lägenhet.

Min eget lilla krypin, men underbara minnen. Haha, för säga vad folk vill men fan va kul vi haft i den där underbara lägenheten. Men dags att vända blad i boken som kallas livet. Skaffa ett nytt krypin med nya underbara minnen :) Bara jag får katterna hos mig snart igen så behövs inget mer, de betyder allt <3


Under dagarna på hemmaplan har jag vart med Elli, Sandra, E, mamma, Eric, Ida och Dennis.

Kollat in Dennis nya lägenhet, vart på kalas hos min kusin Sandra och åkt med en killkompis en tur i lastbilen till Gbg. Wunderbart !!


Gårkvällen spenderades hos Elinor, groggdrickande blev de :) Sen framåt 12 tiden joinade även Dennis och Ida. Mycket roligt, blev motorgårn för vår del och natten avslutades vid 04.30 imorse. Slapp ju sova själv också ;) Mycke trevligt! Denna kvällen spenderas också hos Elli med söndagsslappning i form av en bölfilm & en deckare. Vi ska se " My sisters keeper " och " Beck - skarpt läge ". Sen sova tidigt, det är efterlängtat vill jag lova.


Hoppas ni får en mycket bra kväll, trots söndag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0