Still sick... Suck!

Inte kul - inte okej!


Gårkvällen spenderades med att... inte göra någonting i stort sett.

Diskade den lilla disk som var, plockade iordning i vardagsrummet osv, gjorde det orken tyckte var ok.

När pappa kom hem från jobbet vart jag så där lagom seg, men vi slängde på rullen Farsan, pappa har pratat om att han vill se den hur länge som helst. kände mig varken kall eller varm men var så där allmänt jätteseg och yr i huvudet som om jag låg i en båt på ett stormigt hav, lyckades till slut somna i alla fall, somnade riktigt skönt minns jag. Lite dåligt samvete gentemot farsan bara eftersom vi skulle kolla filmen. Men jag tror inte han bryr sig så värst mycke.


Klockan 06.00 imorse fick jag iaf lida för att jag somnat så skönt, och givetvis glömt ta en värktablett - som verkligen vart min bästa vän de 4 senaste dagarna - skakade som ett asplöv.

Tog en värktablett, drog en filt över täcket och somna skönt om igen, för att en timme senare vakna upp i panik. Jävlar vad jag svettades, var ju för fan lika blöt som en insjö!


Byta från ett mycke blött linne till T-shirt, ta av sig alla de andra blöta kläderna och sätta på torra. Kudden ska vi inte prata om, tur att det finns tvättmaskin. Som senare idag kommer användas flitigt !

Förövrigt är det två flugjävlar här inne, som givetvis bara ska vara kring mig. Gjort försök på försök att få dom dödade men deras överlevnadsinstinkt är stark, frågan är hur stark?


Har två matglada kissemissar bakom soffan, som än inte öppnat ögonen och som ibland har väldiga problem med att hitta tillbaka till sin mor, tur att jag finns och kan ge en hjälp på traven

Nu ska jag tillfredställa min mage i form av frukost. Får passa på medans matlusten är framme!

Medicinen ska ju tas också, i två veckor ska jag behöva äta skiten. *suuuuuuuck*



Eminem Ft Lil Wayne - No love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0