Till er, my loved ones

Pappa sa något otroligt fint när vi stod ute och röka innan han skulle gå och lägga sig.

Det är helt stjärnklart ikväll, hur vackert som helst! Finns inget som slår en stjärnklar himmel. Skulle kunna ta en sovsäck och lägga den på marken för att ligga och kolla upp i oändligheten i timmar. Pappa stod iaf å kollade uppåt länge - " Tänk att de kan synas så klart men ändå vara så långt borta ".


Haha
kan ni tänka er, min pappa är en liten tänkare.

Så otroligt tacksam för att jag har honom, och alla andra i min familj. Pappa har verkligen funnits där för mig och hjälpt mig många ggr när jag inte kunnat fixa det själv, ofta har det vart ekonomiskt. Jag skäms inte över att säga att jag har det jävligt taskigt ekonomiskt, vissa månader är bättre, vissa sämre. Vad hade jag gjort utan honom ? Min mamma är också underbar och generös på sitt vis. Hon har också funnits där i svåra stunder och hjälpt mig när jag haft det tufft. Inte som pappa men hon har hjälpt till med andra saker istället. Kan inte minnas alla gånger då jag vart hos henne och ätit, bara en sån liten grej gör så mycke.


Jag har inte fått flådiga kläder under min uppväxt eller en ny mobil en gång i halvåret eller någon dator när jag fyllt år osv, men jag har fått kärlek och hjälp när jag verkligen behövt det. Och det är jag så otroligt jävla tacksam över ! Älskar mina päron <3


Så Erik, älskade älskade lillebror. Så mycket glädje du givit mig genom dina leenden och alla gånger jag vart ledsen då du krupit upp i min famn och berättat hur mycket du älskar mig. Ingen ska någonsin få kröka ett hårstrå på din kropp utan att det ska få igen detsamma av mig. Min familj och mina vänner är livet för mig, ni är mitt syre och mina blodkroppar som får allt att gå runt, som gör att livet får någon mening att levas. Det är er jag lever för !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0