14

Idag har vart en dag som alla andra !


Det finns 2 saker som ständigt snurrar i min skalle, det och det. Det ena är mycket bra, medan det andra är skit :(


Undrar vart du är ikväll, och hur du mår. Jag hoppas att allt är bra :) Tänker på dig..

Nu ser jag verkligen fram emot den 8 November, ska bli grymt skönt att få lite rutin i vardagen. Haha, fast när utbildningen väl börjat så kommer inte det vara bra heller :P

Men då är det bara att plocka fram de tankar jag har nu och tänka tillbaka på min otroligt "sysselsatta" vardag. Ska bli skönt med miljöombyte, träffa nytt folk, få jobba med det jag älskar så är det ju faktiskt bara skola 2 dagar i veckan. Trots skiten som sker runtomkring mig nu så kommer det att fixa sig, suttit i skiten innan och fått det fixat. Bara tänka ständigt på det positiva, även fast det emellanåt är förbannat svårt ! Så varför inte nu ? Ingenting är omöjligt och allt går att lösa. Nu nalkas en efterlängtad dusch, paradise hotell och sova. Sjukt trött.

Så har de högst upp i landet fått snö.

Grattis till er ! Men jag är inte avundsjuk, än.. Hehe. Säger så ! Puss & Kram




Kan ju bara vara ett lag som är bäst. 3-2 blev det till Färjestad ikväll :) Gööööööööött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0