En riktig 10 poängare

Precis kollat Wallander med 2 fyrbenta underbaringar, nu blir det The Wrestler. Har en jävla halsbränna :(

 

MEN... vilken jäkla toppen dag de vart. Umgåtts med bustrollen i flera timmar. Var ju som sagt hos min älskade vän Sandra igår och tog en kopp kaffe. Så lite senare på kvällen så ringde min bror och frågade om jag kunde vara barnvakt åt Edvin och Alva. Självklart, vad gör man inte för att få träffa dom ? Så jag tog med barnen och gick till Sandra så Moa fick leka med bustrollen. Haha, det första Alva gjorde var att gå fram och ge Moa en kram :) Supersött. Hehe, Moa i sin tur var nog inte beredd på detta så hon såg lite förskräckt ut :P Hehe. Men så bra de lekte. Så dit ska jag ta med barnen fler gånger om Sandra tycker detsamma. Elli var också med hos Sandra. Så kom även Dennis en stund. Så gjorde mamma potatisgratäng, åh gudars va gott de vart :D Och nu gosar jag med mina godingar Busan och Gräddnos. Gräddnos ligger mest och slickar sig mellan klorna, fin i kanten så de finns inte ^^


Min dag har vart toppen, hoppas eran också har vart de :)





Haha där mitt i allt kommer Busan " Va fan syrran, det är ju mitt flak ! Ditt är ju Falcon"


Kommentarer
Postat av: Sandra

ofc ska dom leka, ofta! :-D

2010-10-20 @ 00:05:12
Postat av: Emelie

Hehehe självklart, speciellt när det gick så bra !

Super kul vart de :)

2010-10-20 @ 16:52:36
URL: http://flickanpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0