It´s My Life !



Två Mycket bra låtar denna toppenbra tisdagkvällen !


Nedräkningen har börjat
, endast 2 v & 6 dagar kvar till man åter ska sätta sig i skolbänken.


Allt medans dagarna minskar ökar nervositeten. Det ska bli sjukt kul med miljöombyte, träffa nytt folk men främst att få lite rutiner i vardagen. Rutiner vet jag knappt innebörden av längre och det suger !


Alla minnen efter de 2 åren på gården då jag var som mest delaktig kommer alltid finnas kvar, de kan ingen ta ifrån mig. Men jag är så otroligt glad för att jag fått uppleva de här 2 åren. Har lärt mig så otroligt mycket. Och allt detta tack vare min Farbror och min älskade Bruttis. Utan dom skulle jag inte vara den jag är idag. Och det kommer jag ha sån nytta av under utbildningen. Bruttis har också gått den utbildningen och hon tyckte det var tufft trots all den kunskap hon hade. Så det är jag enormt tacksam för!


Ska även bli jävligt gött att knäppa de som alltid underskattat mig på näsan. Men ni ska veta en sak, jag klarar mig fint utan er. Jag vet också vilka jag har bakom mig och som kommer stötta mig hela vägen, de är de enda som betyder något ! Haha, tänk om folk skulle sluta prata så mycket skit om andra om bry sig mer om sina egna liv, då kanske de skulle komma någonstans i livet ! Jag har valt detta själv, jag vet vad jag vill. Men främst - JAG KOMMER KLARA DETTA, med eller utan folks hjälp !





Färjestad var ikväll grymma som vanligt, en självklarhet när det är dom som är bäst !
De vann ikväll över serieledande Luleå med 3 - 0, säger ni om de då ? Grymt, såklart
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0