Vart ska man vända sig?

Ny dag, så nya möjligheter di kallart. Fast jag ser inga tyvärr :/

De säger att det bara är att ta nya tag, men om det inte finns några såna nya att ta då?
Vart vänder man sig då? Vart jag än vänder mig så är det bara vägskäl överallt.
Vilken väg ska jag styra in på och vem ska jag vända mig till ?

Allt ser ganska svart ut just för tillfället. Det svider när jag tänker på vad jag kommer få göra för att fixa det här ! För det måste fixas..


För övrigt så har jag sovit skit dåligt i natt och har as ont i ryggen efter städningen igår.

Magen är helt knas av medicinen, tur att jag bara ska äta fram till onsdag kväll.


Idag ska det göras ingenting, jag ska hem till Tidaholm en sväng och träffa några kompisar så umgås med mamma & Erik. Helt sjukt hur mycket man kan sakna någon så mycket !


En lösning på mitt fucking jävla problem ska fixas, hur det nu ska gå till :( Ser ingen utväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0