Zigge :'(

Hänsynslösa fölk de finns ! Vår lille Zigge blev överkörd imorse :'( Pappa var och skjusa sin jobbarkompis till verkstan. Så när han kom så låg Zigge och sprattla vid vägkanten ! Pappa fick gå och hämta spaden och slå den i huvudet på han, sen gräva ner honom tillsammans med sin mamma och syster :(




Zigge, du är saknad !



Hoppas att han inte låg där allt för länge så han slapp lida.. Fan, jag saknar min bebis!

För dom var det ingenting, de stannade inte ens och kollade hur det gick. För dom var det bara en katt som alla andra, något de råkade köra över, ett hinder på vägen !

Men för oss var det en underbar lite krabat, en familjemedlem.. Ett litet älskvärt djur som faktiskt betydde massa för oss ! Folk är så jävla hänsynslösa nu för tiden och tänker bara på dig själva.. Fan ta dom !

 


Jag hoppas du slapp lida vännen, hoppas det inte gjorde allt för ont.

Jag tar hand om den smärtan, så jävla tomt utan dig. Du är saknad !

Av mig, pappa men inte minst Grålla. Du var ju hennes lille extrabebis.

Ni hängde ju alltid ihop, där du var, var hon.

Vem ska jag nu sitta och äta ostbågar med i soffan ?

Vem ska nu ligga och snosa på min hals ?

Min lille underbaring ! <3

 

Förlåt för alla gånger jag skällt på dig, förlåt för alla gånger du fått komma emellan.

Nu, när det är så tyst här så saknar jag ditt ständiga pipande !

Hoppas du har det bra där du är nu, tillsammans med din mamma.








R.I.P , Zigge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0