22 -

Ikväll gjorde jag sista passet åt Bruttis i alla fall, everything is back to normal. Men fasen så härligt det har känts att göra de här 3 passen. Självförtroendet är liksom på topp.

Sen att man blir behandlad som man var född igår och inte riktigt fick göra som man ville göra, de får man väl ta med en nypa salt som allt annat.


Min mage har så sagt ifrån nu, har blivit ett jäkla slarver med min mat det sista.

Vissa dagar kanske det bara blir en smörgås. Dels för att pappa har fyllt sin frys med fel saker, sen så har min laga - mat - motivation försvunnit. Ho ho ? Vart är du ?!

Ne men.. Har väl helt enkelt blivit kass på att sätta mig själv som prio 1 de sista.

Men det lovar jag att det ska bli ändring på. Magen har sagt sitt i alla fall, har så jävla ont så jag inte kan stå upp. Så äre med de :( Tur man är hos mamma :)


Nu ska jag kolla filmen "allt för min syster" med blandannat Cameron Diaz i huvudrollen.

Varken sett eller hört talas om den innan, hoppas den är lika bra som den verkar av texten på baksidan av fodralet. Hoppas ni sover gott, de lär inte jag göra. Aj !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0