25 -

Idag är en dag jag gärna hade hoppat över, känner mig verkligen inte på topp idag !

Har ont i nacken, så går det ner i skulderbladen. Svanken ska vi inte prata om.

Men denna smärtan kan jag leva med, så länge jag slipper ryggskott :(

Denna smärta kommer inte ens i närheten av smärtan vid ett ryggskott.

Vädret gör ju inte saken bättre, verkligen inte fått något gjort idag.

Men pappa har gett mig några bra stunder idag med sitt goda humör, så åt vi ute :)


Snart kommer Bruttis och hämtar mig, då ska vi till Fredde. Jag ska sova där i natt med mina kissemissar. Trevligt trevligt. Blir lite film och godis, de gillas !



När ni ändå är inne och kollar här så tycker jag att ni ska gå in och kolla på min svägerskas blogg. Där hon skriver om sin vardag som tvåbarnsmamma till bustrollen Edvin och Alva. Hon driver också en kennel vid namn Fairytale dreams. Där föder hon upp Welsh Springer Spaniel och Papillon. Hon har 4 hundar, 2 Welsh vid namn Lucy och Diva så 2 Papillon vid namn Godis och Grynet. Så en stor del av hennes bloggande går åt till hundarna, utställningar, tävlingar mm. http://kennelfairytaledreams.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0