28 -

Denna dag började med att skrapa Bruttis vindruta pga frost, dra i ett par spenar, stänk av koskit, en sjukt kelen och självmordsbenägen kattjävel och 2 glada idioter vid namn Emelie och Sofie, det vill säga - mycket nöje ! Så vår svans såklart, den tuffaste kärringen i dessa regionerna, tant Ann-Marie. Där behöver man aldrig vara osäker på om man gör några fel, för det hörs lång väg :P Så det vill säga - är det tyst och lugnt har man inget att oroa sig för. Haha !


Morgonen förde också med sitt ett djungelvrål utan dess like, pappa berättade lite om sin moster och farbrors syn på mig. Men jag har inte tänk att störa dom nåt mer iaf. Det är en sak som är säker. Folk som påstår att de är så frispråkiga och inte är rädda för att säga vad de tycker om folk ska inte gå bakom ryggen och snacka sin skit. Sen skiter jag i om de är gammla eller inte, men vad jag vet så har jag aldrig stört dom och lär inte lägga någon större energi i fortsättningen heller med att ge dom något nytt att prata om. Folk som suger ur mig min livsglädje klarar jag mig bra utan, de kan få sitta där och sura å vara bittra !


Blev även ett besök hos gubbarna på Bullens i Skövde med farsgubben.

Så nu är vi strandsatta i Segerstorp till pappas telefon börjar vröla, då är bilen klar.

Eldar i vedspisen och lyssnar på pipet från 2 missemissar bakom soffan. 2 ? Ja, kan ni tänka er, när jag kom tillbaka imorse efter att ha sovit borta en natt så har hon tryckt ut en till :) Än så länge är de snälla och tysta, tack och lov för att Grålla än så länge kvar där.





Fröken & Herr tillökning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0