Än har inte hösten tagit över

Snart blir det en tur till Tidaholm, för de där med att ta en tidig buss sket sig totalt, likaså att vända dygnet. Faaaan ! Men men, nya tag. Ska gå en riktigt jävla lång promenad sen så jag blir riktigt jäkla trött till ikväll. Idag ska det röstas. Och pilla lite i min lägenhet.


Tisdag åker jag hem och tar ett rejält röjj, blir hemma några dagar. Har verkligen åtsidosatt mina vänner och familj där hemma. Så saknar jag min säng :P Hehe.


Igår när jag gick till stan så fick jag ett bevis på att hösten inte tagit över helt, än blommar det och grönskar i dikena och i skogen :) Härligt att se !



Morgonpigg i farfarsskjortan, javisst ! ^^
 


Nypon !



Blåklocka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0