Annoying

Inget går upp emot en ständigt svidande näsa och rinnande ögen, ironi mina vänner !!


Jag hatar skiten, fullständigt hatar de. Det där ständiga svidandet, och det spelar ingen roll vad man gör, inget som hjälper !? När man är förkyld så vill man göra allt för att det ska bli bättre, en bra bit på väg är rikligt med sömn, åtminstone 8 timmar.

Så idag skulle jag upp och vara stöd och sällskap till min älskade farbror som opererar sin axel idag, han saknar 2 ledband så är muskeln helt borta.

Anyway, kunde verkligen inte somna inatt pga allt jäkla grubblande, så jag somnade vid 3.

Hade ställt klockan på 06.10. Vakna 06.30. Då kom de och hämta mig.

Jag och Fredde blev avsläppa på KSS, gick till dagkirurgin och anmälde honom.

Så säger kärringen som skulle ta hand om Fredde att anhöriga inte fick följa med in eller vara med vid uppvaket, jamen tack för den ! Kan de inte skriva ut de i sina jäkla papper ?

Åh, ibland blir ja så jäkla irriterad :/ Tur att man har en snäll pappa :)


Nu blir det en kopp kaffe och en cigg, sen ska jag kolla klart på filmen " Sleepers. "





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0