Dagen men Stort D

Undrar just om jag vågar hoppas på detta :/ Så jävla rädd för att bli besviken.


Men för övrigt har det vart en förjävla bra dag :) Jag och Bruttis har vart och plockat kantareller. Vi hittade faktiskt en hel del, mestadels tack vare Sofies mamma, men ändå :) Jävla gött med kantareller. Sen vart vi och inspektera framtiden ^^ Skriver mer om exakt vad det är när jag fått mer klarhet i hur framtiden blir, men jag hoppas verkligen på det bästa, och allting just nu känns verkligen toppen, men jag är trött på att flyga nu, jag vill landa och verkligen veta hur allt blir. Det spritter i kroppen. Allt känns fucking great :)


Vi träffa på 2 stycken militärer med samma uppdrag, hehe, jag är verkligen svag för killar i uniform, speciellt militärer. Jäklarns vad snygga de va ;) Ögongodis !


Dagen är lång ifrån slut, men jag är, ikväll ska jag iaf umgås med Bruttis & Mike, Mikes kompis Per skulle nog joina oss också. De kan bli kul !



Me Myself and I i bitchen :)


Jag & Babe på väg på uppdrag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0