Ha ha

Folk slutar verkligen inte att förvåna mig. haha !

Kvällen slutade bättre än jag trott, blev bio med kusin Maria. Vi såg " I rymden finns inga känslor " . Jag trodde att den skulle vara bättre än den var, men väldigt rolig var den på många ställen i filmen. Sett bättre & sämre. Kvällen avslutades med att umgås med mina 2 kusiner Micke & Johan, gott med en kall. Nu ska jag försöka sova så det blir morgon någon gång så jag kan dra hem till Tidaholm och dricka öl. Guuuud så underbart de ska bli ! Sov gott folket.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag visst inte att du blogga :D Fasen vad kul! Då har jag en till blogg att läsa ;) Hihi!

2010-09-04 @ 10:13:26
URL: http://samsmamma.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0