I väntan på dagen med stort D

Idag har kort och gott vart en bra dag. Va uppe runt 10 tiden, möte vid 11.

Sen så blev det lite kaffe med Bruttis innan bilfärd mot Skövde.

Där gick vi upp till Micke och skulle dricka kaffe innan vi åkte till skogen och plocka svamp, men det blev ju självklart ändrade planer. Fick köra Johan till hans pappa och Micke till akuten. När allt detta var gjort fanns det inte mycke tid över till någon svampplockning innan Sofies jobb kallade, så vi gjorde Micke sällskap på akuten en stund sen åkte vi till kossorna. Först skulle vi struntat i att kolla efter svamp överhuvudtaget, men vi kunde inte hålla våra klåfingriga fingrar i styr, så det bar av till ett av Sofie och hennes mammas garanterade svampställen. Men vi hitta bara massa smått tyvärr. Sen blev det att köra Johan och Peder tillbaka till Skultorp, umgås med Micke och vara med och åka lastbil på pappas jobb, åkte iofs med pappas jobbarkompis för pappa var iväg till tippen när jag kom till Volvo, men han är en trevlig prick så det gick lika bra :)


Imorgon kommer också bli en bra dag, dagen jag väntat på i över en vecka !

Jag och Bruttis ska på hemligt uppdrag 14.00 imorgon. Hihi :)


Men först på morgonen ska vi till Sofies mamma och äta frukost, sen bär det av ut i skogen för att kolla ytterligare några svampställen. Hoppas att vi får med oss mer hem imorgon än idag :) Längtar så himla mycket till imorgon, ska upp 08.00 så nu måste jag sova. G´night !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0