Jag väljer, ingen annan

Blir måttligt irriterad på att saker ska behöva gå så otroligt långsamt.

Ringde intagningskansliet - gick toppen ! Man får ligga på lite.

Hon skulle skriva ner vad de va vi prata om, hon tyckte det var ett plus att jag ringde.

Och hon var verkligen toppen att prata med, så detta kommer nog gå vägen.

Men jag vill ha klartecken nu - ett enda besked. Vill ju detta så mycket !

Sista ansökningsdag är den 15 september - 2 dagar kvar.

Vill ha reda på vilket, nu nu nu !! Men den som väntar på något gott ;)


Har hoppat gymnasiet 2 ggr innan - jag vet. Jag är inget stud.

Men nu har jag verkligen gett mig fan på att de ska funka.

Ska bli så otroligt skönt att knäppa alla på näsan också.

Och visa att - jag - kan ! Ha ha. Detta är min chans, mitt liv. Jag väljer riktning.

Ingen annan, och jag skiter i vad folk tycker.

Men har ni något att säga - säg de till mig. Vad gör de för nytta annars ?!





En ivrig och envis Fröken Petersson


Kommentarer
Postat av: Novembersara.

SV! Och jag håller tummarna för dig med! =)

2010-09-13 @ 16:57:28
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0