lördag

Denna kväll blev verkligen inte som planerad, well well.

Umgåtts med Johan, min kusin Filip å farbror Fredde. Skulle åkt till Tidaholm en sväng men så blev det ju inte heller. Ställer nog klockan och tar en buss i förmiddag. Måste verkligen hem och kolla posten med övrigt. Imorgon kväll blir jag nog bjuden på Bio av en trevlig kompis, Bio i höstmörkret är najs. Fan redan den 20 på måndag, tiden går fort när man har roligt, men inte lika fort när man verkligen har något viktigt och roligt att se fram emot. Hm , undra vad man ska göra sista dagen som 20åring sen ? Hehe. Parta med brudarna de klart :D Nu måste jag sova så jag fixar mina tider innan måndag, då tar jag några pass åt Bruttis så hon får vila ut. Nu kan jag ju både starta och stänga av efter mjölket :)

Duktiga jag, och duktiga Bruttis som är förbannat bra på att lära ut !

Så är det val senare idag, hoppas alla väljer rätt, nej till rött. G´night




"Om du vill att ditt liv ska bli en magnifik historia,
börja då med att inse att det är du som är författaren
och att du varje dag har möjlighet att skriva en ny sida."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0