My Babies

Igår kväll rensade jag en av mina garderober, haha, det blev en hel del att slänga.

Nackdelen var ju att hälften av skiten kunde jag lika gärna sparat, men jag har lovat mig själv att vara hård, att slänga så mycket som bara går.. Och eftersom de sakerna bara legat där sedan i oktober då jag flyttade hit så var det bara att slänga skiten. Känns faktiskt bra !


Har ju även fixat till det åt mina kissekatter, de ska inte behöva lida över att jag knappt aldrig är hemma längre. Så ikväll efter Sofies jobb så kommer hon med katttransporten.

Ska plocka ihop deras saker under dagen. Då har jag ytterligare en sak att se fram emot med flytten, att allt ska bli klart så katterna ska få komma hem. Då behöver jag inte heller oroa mig över att de blir utsatta vid flytten sen. Har verkligen haft sjukt dåligt samvete över mina bebisar. Men nu så kommer de bli toppen, de kommer fortfarande få vara ensamma vissa stunder, men de kommer ha mer sällskap än de haft nu det senaste. Detta blir en bra mellanlandning för dom, så kommer jag ju träffa dom ganska ofta eftersom jag mestadels är i Skövde just nu. Men det kommer bli svårt att sova hemma i lägenheten, de är ju så jäkla supergosiga på mornarna, det kommer bli svårt att sova själv utan dom :/ Men katterna ska ha det bästa, i det fallet tänker jag inte vara ett ego. Icke !


Tittut, Gräddnos är en busig fan :)


 

Busan, mammas lille charmör :)


Kom ju på att jag inte berättat någonting om mig, hur jag är :P Visst att det kanske framkommit vissa saker som jag gillar och inte, men vi kör lite kort fakta.

  • Född 1 oktober 1989, på BB i Skövde.
  • Heter Jenny, Helena i mellannamn.
  • Älskar min familj & mina vänner över allt annat.
  • Har en tendens att bry mig mer om folk i min omgivning än mig själv.
  • Är en alfonstyp, " Jag ska bara".
  • Folk säger att jag är väldigt långsam av mig.
  • Älskar mat, allt som i stort sett går att stoppa i munnen.
  • Älskar matlagning & att exprimentera med mat.
  • Älskar chips, naturgodis, cola på burk, riesen, att åka lastbil, bada & musik !
  • Musiken skulle jag inte klara mig utan, That´s it ! I alla former :D
  • Väldigt noggrann av mig, när jag gjorde någonting i lagårn hos min farbror brukade han alltid säga, faaan va långsam hon är, men helvete vad bra det blir när det är klart ;) !
  • Har inga som helst problem med att ta kontakt med nya människor, pratglad som jag är.
  • Har en väldig blandad humor, men det som väger över är snuskhumorn.. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0