Nattinatt

Jävlar va jag mår bra nu, Sofie är här. Likaså min älskade farbror. Längesen jag kände mig så här avslappnad faktiskt. Vi har käkat chips, druckit kaffe & en kall, pratat gammla minnen, bra som dåliga, pratat om vad som komma skall. Tänkt igenom veckan som gått och ser fram emot en ny. Tisdag <3 Längtar så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Saknar mina kissekatter. Tänker på dom hela tiden, vill bara att allt ska bli klart så jag får ha de hos mig igen, mina underbara underbaringar. Nu ska jag fortsätta läsa min bok, "en tillräckligt vacker dag att dö på." Jag ÄLSKAR verklighetsbaserade böcker och filmer. Blir nog att dra på en verklighetsbaserad film också, girl next door.


Hoppas ni sover så gott folket, de ska jag göra ! G´night . Pussss <3





Sofie och en av hennes favoritkvigor <3



Sofie och Fredde <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0