Onsdag

Mjukisbyxor - check ! Städhumör - check !


Följde med Sofie till kojävla, sen till Mike, vart med Johan på stan, kollat gymmet jag eventuellt ska träna på sen, sprungit som en galning i spöregn haha faan va folk glodde, flängt runt i bitchen, fått en mindre hjärtattack pga en fågel som valde att lägga i en lågväxel vid ivägflygning som flög rätt in i framrutan på Sofies bil, jäävlar vad ja skrek :P Så nu är jag hemma, nu ska det fan röjjas bland skiten här hemma. Slänga så mycket jag bara kan !


Det enda som jag tänker på nu och fantiserar om är flytten. Att få dela något med Sofie, som blir vårt. Min alldeles egna underbara Sofie !

Tänker på hur mycke kul vi ska ha, allt vi ska göra, å hur fint de kommer bli i lägenheten.

Fan så glad jag är att jag har henne. Längtar till Tisdag, vi har fått lite medvind :)

Känns så jävla gött att få knäppa folk på näsan som nästintill idiotförklarat mig för att jag sagt upp lägenhet utan att ha hittat någon ny, haha ! Men jag lever på hoppet & jag tror på ödet.

Jag tror på att allt löser sig, på ett eller annat sätt. Och de verkar de ju göra ! Ha ha..

Har folk som står bakom mig i detta, har folk som tror på oss, att vi kommer fixa detta.

Har så mycket roliga saker att se fram emot nu, och hedanefter behöver jag inte ha dåligt samvete över att jag är borta så mycket heller. Göööött :D






We are The Champions My Friend, We´ll Keep on Fighting till the End <3


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Gå in här å läs, kan inte förklara bättre än han gör: http://www.designadinblogg.se/lagg-till-en-egen-bild-som-header/



Föresten snygging så har jag en tävling just nu där du kan vinna ett nattlinne med matchande t-stringtrosa. Det ända du behöver göra är att lämna en kommentar, om det skulle vara något för dig :)



http://classys.blogg.se/2010/september/wanna-feel-sexy.html

2010-09-01 @ 23:07:42
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0