Rösta !

Om man är över 18 år i Sverige tilldelas man en väldigt stor möjlighet och makten att påverka det du tycker är rätt och fel, det är inte alla länder som ger sina medborgare denna möjlighet.


Så har du ett röstkort, är över 18 år och vill få din röst hörd, rösta !


Och kom inte med undanflykter som : Jag vet inte vad jag ska rösta på, Jag är inte så insatt, Enklare att rösta blankt, blir mindre komplicerat och jag slipper välja. Undanflykterna är många, men det finns så många sätt att ta reda på vilket parti som passar dig bäst. Det skickas ut reklam hej vilt till vartenda hushåll, INTERNET, Tv. Bli insatt !


Sätt dig ner en halvtimme om dagen och läs på, innan valet. Sen är det för sent.


För sent för att få din röst hörd. Jag är över 18 år, jag har ett röstkort, är hyfsat insatt, jag vet vilket parti som ska få min röst, jag vet hur jag vill att de kommande 4 åren i Sverige ska se ut. Ta DIN chans till att påverka kommande Sverige ! För din egen och andras skull.

Nu blire film och sova, G´night :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0