Söndag

Måste helt allvarligt vara något fel, jag vaknade 10 idag. Somnade typ vid 04.00.

Like whattafuck ?! Lär ju vara trött ikväll, det är en sak som är säker.


Bakfull och jävlig, var på Skövdes motorgård igår och svängde mina lurviga.

Fick åka finbil och lyssna på bästa The Fastback.

Riktigt skoj vart det, om man bortser från slutet på kvällen.

Vi var sist därifrån pga massa jävla väsen ! Åh, jag blir lack på sånt där.



(Farmor & Farfars bröllopsfoto)

Idag ska jag och pappa åka till min älskade farmor & farfar.

Pappa var på vår släkts svampställe igår och plockade massssa trattisar.

Så farmor ska göra iordning den åt honom, torka och förvälla.

Och jag ska få svartvinbärsgelé, så jäklans jävla gott.



(Sussan, mina flickor och grålla )


Inväntar även en ny bunt med kattungar, hon är en riktigt tjockis nu Grålla.
Efter denna kullen blir det ett besök hon veterinären med henne !

 


Kommentarer
Postat av: Novembersara.

SV; Tack för din otroligt fina kommentar! Och jag vet så väl vad du menar att det känns som att vi på något vis skulle vara sämre än de som gått gymnasiet, jag har behövt förklara mig så otroligt många ggr om varför jag valde att hoppa av! Men vi är minst lika bra som alla de andra! =) Stor Kram!!

2010-09-13 @ 15:14:06
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0