Söndag

Jisses, idag mår jag verkligen som jag förtjänar. Tack och lov för Ramlösa !


Haha minns knappt hur jag kom hem i natt. Vaknade upp med kläder, smycken, hårnålarna satt kvar i håret, ena örhänget hade jag fipplat av i sömnen så det låg under ryggen och skavde. Haha ! Men trots folkbristen igår så hade jag faktiskt ganska kul. Vi körde hela havet stormar, så tror jag att jag dansade ganska mycket, är helt slut i mina ben idag. Huvudet också för den delen, vakna första gången vid 08.00, whattafuck tänkte jag. Så somna jag om och sov till 13.30 typ. Men guuuud, jag skulle lätt kunna sova några timmar till. Så ikväll blir det fan tidig sänggång.


Nu ska jag bort till mamsen och tjocka mig, pizzzzzzzza ! Mmmmm.. See Yah !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0