These were the days, the memorable

Det fanns dagar då vi hade kul, vi sket i allt och alla. Vi hade varandra !

Men nu då ? Satt och tänkte förut när jag gjorde något galet sist, minns inte.

Jag brukade vara den roliga, den som satt och drömde mig bort, målade upp en scen i mitt huvud och som sen kunde sitta och asgarva åt det i evigheter. Folk undra ju givetvis vad det var som va så kul, så när jag väl berätta tyckte de bara att jag var skruvad. Haha, skruvad eller inte, förtsatte skratta gjorde jag i alla fall ^^


Som när jag flytta in i min lägenhet, då var det drop in hos mig, 24/7. Det fanns inget som kunde knäcka mig och mina tjejkompisar. Alla var lika tighta med alla. Och nu ?


Anledning till att jag kom och tänka på detta var nog för att min födelsedag närmar sig, 21 år, redan ? Ett helt år har gått sedan min underbara 20 års dag, som mina underbara flickor fixade till mig, jag fick inga flådiga presenter utav dom, men de kom, de skrattade, de var tacksamma för inbjudan och för vad de bjöds på, de gav mig en 20års dag att minnas. Och det är mer värt än allt !


De gav mig ett underbart och oersättligt minne för livet
, från tiden som var bäst !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0