24 -

Det åskar, den 24 september ? Like what.. Skit mysigt att sitta helt jävla solo mitt ute i buschen med vetskapen om att pappa inte kommer hem förens om 3 timmar !

Rädd för åska, varför tror ni de? Klart jag inte är. Ironi är underbart ibland.

Hjääääääälp :'( Tur jag har min Zigge bebis som ligger stadigt i knät och gosar.

När jag vart ute och hämtat honom lägger han sig nog där hoppas jag i alla fall ^^ Haha

Förövrigt så har jag haft en wunderbart mysig kväll i Sköltörp (Skultorp) med mina 2 galna kusiner Maria & Filip, farbror & Ann-britt var med på ett hörn också, så givetvis Marias pojkvän. Vi har kikat på Idol å ätit go mat :) Gött med en lugn Fredag ! Imorgon är det tidig uppstigning som gäller, ska städa rummet över källaren åt min käre far. Mycke skit som bara står och samlar damm där ute, ovärt !


Ikväll ska jag titta på 3 filmer som är ena riktiga klassiker, iaf filmer man kan se om å om å om å om, igen..

  • Hot Chick
  • Bombay Dreams
  • Alla Älskar Alice.



En sjukt bra låt, med ett väldigt bra budskap ! Älskar den & spelar den för fulla muggar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0