Vilken Bra Kväll

Åh, att krypa ner under täcket vart absolut den bästa investeringen idag. Hehe

Sov till 14.30 idag, shit pommes tänkte jag när jag vakna ! Men det var nog bara för att jag sov 3 timmar natten innan, var uppe 05.00 och följde med Sofie till kosserna så höll igång hela dagen lång sen.


Flyttat katterna idag, Sofie kom efter jobbet och hämtade mig. Så hade hon med sig katttransporten, de kröp in i den direkt. Så det var inga problem att få in dom i den.

Resan gick också superbra, om man bortser från en ständigt jamande Gräddnos.

När vi kommit in i lägenheten så öppnade jag buren så traska de ur, sen gick det inte att få någon kontakt med dom, de nosade och kollade verkligen överallt. Men sen när de sökt igenom lägenheten och börjat gilla läget så var de som vanligt igen, mina underbart fina flickor. Känns verkligen skit bra att de är där de är, där är det ju alltid någon hemma. Och att det gått så bra. Katterna har aldrig vart skygga av sig, när jag fick hem dom så var de också såna att de skulle genomsöka lägenheten, högt som lågt. De har aldrig vart såna att de suttit under någon soffa å jamat i 1 vecka innan de gått att få kontakt med dom.

Nu ikväll har jag och Sofie ätit Thimat i Skövde, sen var jag med Johan på Puls ( Gymmet jag ska börja träna på ). Det bästa med det gymmet är att de har öppet 24/7, gillar inte att träna när det är massa folk som tittar på. Inte för att jag har någon kropp att skämmas för, men jag gillar inte läget bara, ovan som jag är. Haha, vet ju att det bara är en fix idé som jag har, folk är ju där av samma anledning, I know. Så då kan man ta 2 kvällar i veckan minst som man går dit tränar och solar. Great ! Längtar tills jag blir en Skövde bo.

Skövde har så många fördelar gentemot Tidaholm. Fan så jag längtar !

Sofie åker till Skåne imorgon och kommer inte hem föräns på Söndag, Empa är ingen Empa utan sin Bruttis.
Fan så jag kommer sakna henne, vad ska jag göra i helgen då månnetro ?
20års fest på lördag, men annars då ? Döööötråkigt ! En supermys filmkväll skulle inte va fel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0