Weather gods have taken their decision, it's autumn







Jag närmar mig 21 höstar, och det närmar sig 7 år sen du bekom min skyddsängel, mormor <3
För ett tag sen kom du till mig i sömnen, det var precis som att jag var vaken och du satt framför mig, det var så obehagligt verkligt. Då när jag vaknade med tårar i ögonen kom jag på hur mycket jag saknar dig.
Kommer aldrig glömma den där hemska natten den 18 November -03. Den lever föralltid kvar som en tatuering i mitt minne. 7 Långa jävla år, utan dig. Tanken på att du hade kunnat levt så mycket längre gör ont, du blev ju bara 53 år. Erik frågar ofta efter dig, " tittar min ängel på mig ? " Du såg ju så fram emot att bli mormor igen.


Jahopp, så sitter man återigen här. Lyssnar igenom musiken på burken.

Har förövrigt sjukt jäkla tråkigt, usch ! Nu ska jag va duktig å hugga lite ved.

Sen blir det nog att laga mat och kolla Idol :) Haha, fick nåt att göra ! Grejt.

Saknar min Bruttis & ser fram emot vad som komma skall <3


Hoppas att denna kväll blir lika bra som gårdagens, natten kan vi bortse från :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0