Wunderbaaaart

Skallebanken är borta, trots att tabletten följde med upp vid uppkastet förut.

Så nu mår man uppenbart mycket bättre, åh dra mig baklänges va gött det vart med pizza.

Fick bli en fruiti de mare, skaldjurspizza :) Åt ju iofs bara en fjärdedel av den, men den som spar de har. Hehe. Ne, nu ska jag ner till grannen och sno åt mig lite filmer. Eclipse ! Efter maten blev det en tur till lekparken med min underbara lillebror. Fan, man kan ju inte göra annat än att le när man är med honom. Underbaring !

Och snart kommer Sofie, min älskade solstråle. Fan va denna helg gått långsamt utan henne.


Ett stort grattis till min älskade bror & svägerska som firar 8 år idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0