01 - Presentera mej själv !

Jag är en kotokig tjej som fyller 22 i Oktober, alltså en 89a. Mitt stjärntecken är vågen. Har i stort sett levt hela mitt liv i Tidaholm, en stad som ligger i Västragötalandslän, Skaraborg, men numera är jag bosatt i Skövde hos min pappa. Mina intressen är familjen, vänner, Musik, djur, lantbruk, filmer (verklighetsbaserade, svenska filmer, krigsfilmer, deckare eller twilight filmerna), festa och matlagning. Mitt främsta intresse av dessa är Musik, utan musik - inget liv! Älskar musik i alla former och vart jag än befinner mig så hänger mp3n med.

Mina favoritfärger är rött, svart och vitt. Älskar folk som verkligen kan stå upp för vad de tycker och vet vad ärlighet innebär. Ogillar folk som ljuger och endast lever för att göra livet surt för andra. Förutfattade meningar bildade på skitsnack är också något som får det att krypa i kroppen på mig, usch! Jag är en empatisk, glad, envis och sprallig tös. Men långt inne har jag en attityd som jag vet hur jag ska använda ;)
Krusar fan inte någon och behandlar folk som de behandlar mig..






Det bästa som finns <3

 

Åh nej, höll på att glömma. Ytterligare ett intresse är ju hockey, när det kommer till ett lag, nämligen FBK - Färjestad. Och i år har de återigen visat vart skåpet ska stå, nu ska guldet hem till Karlstad igen. De spelade första finalmatchen igår mot saik, och vann :D På torsdag ska jag återigen sitta och skrika mig hes i soffan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0