110419

Vart på oerhört roliga arbetsförmedlingen idag, lärt mig något nytt? Nej! Förvånade? Det tror jag inte ni är. De utfärdade en handlingsplan för mig som kommer skickas hem sen så kommer jag få börja på folkuniversitetet.. Med en jobbcoach, yeeeeeey! Kommer ju fan inte hända något med de ändå.

Efter af ringde jag även bonden som jag pratade med för 1,5 vecka sen, han lät lika positiv nu. Och han har allt tänkt på mig sa han men det har vart mycket med vårbruket. Han skulle höra av sig så fort han fick en lucka så skulle ja komma dit så vi fick träffas. Hoppas verkligen på detta!

Nu blire kaffe och rasta ryggen på soffan på uteplatsen, sen blire åka å titta på ytterligare ett jobb ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0