Dag 2 – Min första kärlek

Min första kärlek? Jaa, det beror helt på hur man ser det. Min första kärlek överhuvudtaget eller min riktigt stora första kärlek. För de där snabbförälskerskerna minns man ju knappt. Men visst finns det några som man för alltid kommer minnas.


Min första kärlek var i en kille som är jämngammal med mig, träffade han första gången i 5an på en kabareé. Han gick då inte i samma skola som mig, men jag började i samma skola som honom i 6an, vi gick då i parallelklass. Haha, varenda gång jag såg honom slog mitt hjärta en volt och jag blev helt skakig. Meeeen, feg som jag var så tog jag aldrig steget och berättade för honom hur jag kände. Haha, nu är den kärleken ett minne blott men förälskelsen höll i sig i hela 2 år! Efter det har det endast vart några för crushar, men inget har blitt av det heller, så jävla feg som jag är! Menmen, det är det endast jag som får lida för..




Nu ska jag skriva klart mitt projektarbete, sen skrika mig hes. Ikväll spelar nämligen FBK sin andra finalmatch på bortaplan dock. Hoppas in gubba har samma nervösa nerver som Saik hade i första matchen. Jag hoppas, och tror att FBK fixar 2-0 i matcher ikväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0