Dag 3 - Mina Päron ;) !

Mamma Carina och Pappa Bertil!

Ni har funnits där sedan dag 1, närmare bestämt i 21 år, 6 månader och 12 dagar ;) Mycket har skett på vägen och alla har vi gjort våra misstag, jag och ni.

Det fanns en period då pappa och jag inte hade så bra kontakt pga olika saker, den tiden tog ganska hårt på mig. Den tiden finns inte längre kvar hos mig, pappa är idag en helt annan människa än vad han var då och den relationen jag och pappa har nu skulle jag inte vilja byta bort mot någonting. Han är min klippa, min stöttepelare och en av mina bästa vänner! Och jag kan stolt säga att jag är pappas tös.

Mamma och jag var under mina tonårsår som katt och hund. Jag har växt upp och mognat, bott hemifrån och fått en jävla bra insikt i vad mamma menade när hon alltid gnällde över de där ”onödiga” sakerna som ja kunde tycka va onödiga då. Men som sagt, jag har haft ett eget hushåll att råda över och har nu full förståelse över varför hon gnällde över de där sakerna. Jag älskar min mamma precis för den hon är. Hon har ställt upp för mig när jag som mest har behövt det och jag kan prata med henne om allt. Min mamma är bäst, älskar henne otroligt mycket.


Jag skulle för inget byta bort mina föräldrar mot något och jag skulle inte klara mig utan dom. Jag är stolt över dom för vilka de är och skulle inte kunna tänka mig några andra! Tack för att ni finns, ni är bäst och jag älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0