Dagen, med stoort D !

Idag är dagen jag tjatat om i några dagar nu, kanske börjar bli tjötigt för er och ganska tråkigt att läsa om. Men då ska jag be att få tala om att denna dagen har gjort att ja sovit skitdåligt 2 nätter i rad nu. Gått och dagdrömt om det där stället and so on. Men idag är dagen med stort D, idag ska jag ju åka och provjobba.

Just nu har jag en million fjärillar i magen som krälar runt och mina få hjärnceller kan inte bestämma sig för om det kommer gå bra eller åt helvete! Får väl helt enkelt härda ut och se vilket resultat bonden själv tycker sig ge efter eftermiddagens jobb :D I vilket fall som helst, whish me luck :D



Du, oh alla andra betar nu på de evigt gröna ängarna. Men i mitt minne har ni alltid en plas. Glömmer aldrig den glädje ni gav mig, varje dag! Saknar dig skrållan, tokfan :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0