Jag är..

  • Bäst på att slösa bort en hel dag, på ingenting!
  • Sämst på att ta tag i saker, som upgifterna som är kvar från skolan!


    Jag är så jävla fail idag. Men de där 19 timmarna i bilen tur och retur till Tyskland igår har stulit alla mina krafter. Sjlvförhållat tänker ni, men där kom jag på en sak till som jag är rätt grym på - att tycka synd om mig själv :p


    En kompis till mig, kära Sandra, har en klubb "Bitterfittorna". Från och med nu kan du räkna med mig som medlem i den klubben..


    Ikväll ska jag -  
  • Vara helt och hållet förslappad
  • Förhoppningsvis spela kort med mina kära vänner
  • Trycka i mig massa onyttigheter (det är jag förövrigt också otroligt duktig på)
  • Och sist ? Eh, kommer inte på nå mer.. Orka använda skallen en dag som denna.




Den här bilden uttrycker mig perfekt idag ! Hare gött era bohemer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0