Klockan är inte barnet..

den är ju fan skitsent..

Kvällen har spenderats med Ida, Dennis, Banne, Krister och en sjuk Lucas. Men trots hans feber så skötte han sig jättebra tycker jag :) Tack och lov för alvedon! Kvällen till ära spelade vi plump, ett väldigt roligt kortspel. Har nog inte spelat de innan, men jävla kul va de. Vann första omgången men andra omgången kom jag tvåa :)

Slutet av kvällen fick jag beskåda pinsamheter i den högsta grad, shit vad folk kan bete sig när de är fulla. Folk som inte kan hantera sitt nedsläpp ska fan inte dricka heller. När det kommer till den punkten att saker börjar gå sönder och folk inte kan hålla ordning på sig själva så borde man väl inse själv att man inte borde dricka mer?


Tittade också över min statistik, 68 unika besökare :p Hoppas att några av er stannar, det ger ju mig en anledning till att hålla uppe tempot på bloggen, elle kanske tillåme öka tempot. Vadå, är 68 unika besökare mycke tänker ni? Ah, för mig. Som vanligtvis har typ 7 unika besökare, max! Haha.


Nu tänker ja trotsa de pinsamma nötterna och sova en sväng, god natt på er! Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0