På Onsdag...

... Ska jag åka och kolla på ett jobb :D Yeey!

120 Mjölkkor, slakttjurar och ett par tackor :) Whish me Luck!


Förövrigt så har påsken vart relativt lugn, med de menas - har festat/tagit de lugnt. Inte vart de tempot ja önskade att de skulle bli :) Långfredag blev totallt fail och Påskafton bjöd på lite festligheter med trevligt folk.



Trots att ja glor åt sidan, så tycker ja att detta kort blev ganska bra :)

Carro och Söta Aicha :)



Ikväll är jag barnvakt åt min bäst, dvs min lillebror.
Han säger alltid - Emelie?
Jag - Ja, Erik. Vad är det?
Erik - Du är min bäst!
Jag - Du är också min bäst, <3 Åh, lilla gubben.
För dig ska ja gå genom eld och vatten, Älskar dig!


Vad har ni gjort i Påsk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0