Prickig, som en jävla salami!

Kör dag 10 idag - det som komma skall ! Framtiden är enligt mig inget man ska planera allt för mycket, jag är en människa som är enormt kass på att planera saker, så jag tar en dag i taget.

Det som komma skall denna vecka är att ja ska åka och PROVJOBBA på onsdag i Vara, bonden har mjölkkor och många tackor. Sen på Onsdag kväll blir det hem till mor å hjälpa henne med maten inför Fredag då syster tar studenten efter 4 år på Sötåsen. Så på Torsdag ska ElliPelli följa med till pappa :)

 

Dagen ilandsproblem
är att jag ser ut som en prickikorv efter att ha försökt få mitt bleka skinn att få en annan nyans, haha ja, på ett sätt har ja ju lyckats, de röda prickarna bryter av ganska fint. Men jäääävlar vad de kliar!



(Bilden är googlad) Ungefär så här ser huden ut som solen har kysst, ut efter en timme i solen :'( Min mamma har soleksem, kanske är ärftligt.? Åhå, ja vill ju kunna va i solen jue.. Å bli brun å fin som alla andra! Någon som har några tips på lindring? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0