Tamara har blitt mamma !

Idag blev det verkligen sovmorgon, utan dess like. Vaknade vid 14 första gången, så blir det när man hålls vaken till 04.30 på morron!

Fick ett glatt besked av min bror och hans fru igår kväll, de fick efter ivrig väntan äntligen tillökning :D Min svägerskas häst ”Super Sonic Tamara” fick tillökning, ett jätte fint sto föl! Helt otroligt vacker är hon <3 Nästan så man blir lite In Love, haha. Om jag förstod Frida rätt så mådde både mor och dotter bra, och fölet var nog ganska så pigg, men trött så klart.



Frida måste vara jätte glad och stolt nu, med all rätt. Grattis till er :D




Och självklart ett stort Grattis till den duktiga och vackra mamman !


Bilderna är min brors frus bilder, och hon uppskattar nog inte kopiering. Vill ni kontakta henne om frågor eller liknande så finns Fridas blogg under mina länkar "Frida".. Klicka in där och kolla hennes blogg :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så söööt!!!!! <3

2011-04-16 @ 15:48:53
URL: http://iseeu.bloggplatsen.se/
Postat av: Emelie

Helt bedårande ! Så liten, men ändå så stor och omtyckt på bara ett ögonkast.. Livets under är otroliga !

2011-04-16 @ 17:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0