110205

Det var väl min tur nu, att bli sjuk. Lyckats klara mig från förkylningar och magsjuka hele vintern, men immunförsvaret palla väl inte trycket längre!

Började känna mig däven i måndags, och på tisdagen började nästäppan. I onsdags var det likadant., haha vid min lunch nös jag säkert 10 ggr på raken. Tur att jag var ensam i lunchrummet :) plus att jag knappt kunde gå på toaletten för att det gjorde så jäkla ont att kissa. I torsdags blev det värre och förkylningen var inte sämre den. Snöt mig så mycket så huden under näsan började blöda osv. Men idominsalva, nässpray och halstabletter blev min räddning, jag lovordade min mamma som lånade ut pengar så jag kunde gå och köpa " förstahjälpen grejer vid förkylning ". I Fredags ringde jag vårdcentralen i Skövde, tur att det finns någon vårdcentral som är seriös, Tidaholm släng dig i väggen! Fick lämna urinprov och de visa att jag hade urinvägsinfektion, som jag trott. Så nu är det kur som gäller i 1 vecka. Så fick jag mina första pengar igår, så nu har jag inte längre någon skuld till hyresvärden. Känns så jävla bra ! Sen bjöd jag pappa på mat sen åkte jag till praktiken, slutade 8 sen var det vidare till Tidaholm. Så när jag kom till mamma tog jag 2 citodon, tänkte att det kanske inte skulle göra lika ont att gå på toa då, men de hjälpte bara en aning. Blev snurrig i skallen som få och mådde jävligt illa. Men somna gott gjorde jag, billig fylla :p !

Idag är det plugg och kalas som står på schemat, min morfars fru ska fira sin 65 års dag!

Sen får vi se hur kvällen slutar :) Ha de gott folks, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0